بچه های نداشته ی ما!

از دست این مدرسه ها!!!

1391/9/21 21:23
نویسنده : نی نی خان!
329 بازدید
اشتراک گذاری

من خوبه چند روز(خیر سرم:دی) نبودما این غزی نه وب آپ کرد واسه ما نه هیچیعصبانیتازه باشم دعوام شد یول

البته یه کوچولشم تقصیر خودمان بود دیگهدروغگو

به هر حال پس از سالهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا آمده ایم تا وب بیاپیم و این سنت حسنه را اجرا نماییم باشد که جزئی از رستگاران شویم(عمراً )نیشخند

خب می نویسیم:

 

نی نی عزیز من!

اینجا خونه ی ماست هوا بس دل نشین است(آدم های بی احساس بش می گن "دلگیر"قهر) برای من که عالیــــــــــــــــه!

صبح ها که می پرم توی سرویس خصوص دیروز "مه" همه جارو گرفته بود. به معنای واقعی کلمه"مرموز" و شدیدا هوای "توپی" بود، طوری که می خواستم شیشه هارو بدم پایین برم بیرون. ولی از آنجایی که بنده فوق العاده آدم اجتماعی و با فکری هستمخنده به خاطر بعضی افراد سرمایی شیشه را پایین نداده و از پشت شیشه هایی گریه کننده(خب چه صفتی بگم؟؟!!خمیازه) بنشستم و به مه نگرستم. :))

احساس می کنم تن علامه دهخداداره توی گور می لرزه به خاطر وب آپ کردن من استرسافسوس

خـــــــــــــــــــــــب! بسهنیشخند

بابایمان هم اکنون از راه رسید و برای مان بستنی آوردعینک فکر می کنیم به خاطر نمره ی خوب فاینال زبان مان بودزبان

یه تار مو کندن از خرس غنیمته ولی بازمنیشخند

البته نه بستنی موئه..!زبان

نه بابای من خرسخنثی(نیشخند)

فینگیل من بسته حرفام بد آموزی داره واستابرو

به سلامت!

سعی اگه بزرگ شدی رفتی کانون زبان مث من نمره هات خوب بشهشیطان

قربانت

خودم

!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)